Registratie

Postadres: Burgemeester Gaarlandtsingel 102, 2802TH Gouda
Bezoekadres (op afspraak): Burgemeester Gaarlandtsingel 102, 2802TH Gouda
IBAN: NL49INGB0007385203

Mevr. A.H. Stevens (Voorzitter)

Mevr. M. Stenger-Sterk (Secretaris)

Mevr. S.M. Rienks (Penningmeester en Vicevoorzitter)

Doelstelling

“Focus on Kids” stelt zich met uitsluiting van winstoogmerk ten doel in de fysieke en geestelijke noden van kansarme kinderen te voorzien, onder andere door:
  • (gedoneerde) goederen te distribueren onder zowel kinderzorginstellingen als individuen.
  • educatieve en karaktervormende/geloofsopbouwende materialen ter beschikking te stellen aan kinderzorginstellingen en individuen.
  • evenementen te organiseren gericht op kansarme kinderen om wat vreugde te brengen in hun vaak moeilijke bestaan en om Gods liefde voor hen te communiceren.
  • kinderen bekend te maken met de boodschap van het evangelie.

“Focus on Kids” richt zich op de kinderen in Kaapstad en omgeving (Zuid-Afrika), maar incidenteel, en in de toekomst mogelijk structureel, kan het werkgebied ook elders liggen.